Exklusiv bok för Sture Hof

Hylte Tryck har tillsammans med Print Run tryckt en unik bok för restaurangen Sture Hof i Stockholm. Boken heter ”Sture Hof: menyer 2005-2016” och samlar menyerna som Peter Kihlgård och Johan Petterson skapat.

Uppdragsgivare var tryckmäklaren Print Run. Projektet tog fyra veckor och stod klart i augusti. Upplagan var på 500 exemplar, 296 sidor plus omslag.

Mångsidig partner

Hylte Tryck har hjälpt till med tryckning, laminering och bokbinderi. Enligt Lars Svensson, platschef på Hylte Tryck, är företaget välkända för sin mångsidighet.

- Vi är en mångsidig partner som löser det mesta. Vi strävar efter att vara en trygg partner, oavsett om du vill trycka storskaligt eller småskaligt, säger Lars Svensson.