Illustrationsbild av Folkets husvägen 3-7 i Skärblacka.

Informationsträff - Nyproducerade hyresrätter i Skärblacka

Hyresbostäder håller en informationsträff på Folkets Hus i Skärblacka den 7/11 mellan klockan 15-19.

Är du intresserad av att bo bekvämt i en nyproducerad hyresrätt i Skärblacka är du välkommen att komma förbi och ställa dina frågor och vädra dina funderingar.

På plats finns representanter från Hyresbostäder för att svara på frågor rörande lägenheterna och projektet i sin helhet. Vi visar vi uppbilder, planlösningar och hyresnivåer för de kommande lägenheterna.

Det bjuds även påfika i form av nybakade bullar och kaffe.

Välkommen!

Kan du inte närvara finns mer information på www.hyresbostader.se/skarblacka.

Kontaktperson:

Jenny Hultkrantz

Jenny.Hultkrantz@hyresbostader.se

Projektet

Hyresbostäder bygger40 lägenheter på Folkets husvägen 3-7 med planerad inflytt den 1:a September2023.

Fastigheterna kommeratt erbjuda 4st ettor, 12st tvåor, 20st treor och 4st fyror.

Välkommen till ettboende med radhuskänsla och hög bekvämlighetsfaktor! De 40 bostäderna om 1-4rum och kök är fördelade över tre huskroppar med två våningar. Alla lägenheterär välutrustade med diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare (kombimaskin i 1 rok) ochgolvvärme i badrummet. Här finns rymliga sovrum, balkong eller uteplats tillsamtliga lägenheter – och moderna elektroniska lås. Dessutom ingår externtförråd.

På Folkets husvägen3–7 får du möjlighet att bo i en helt rökfri miljö. Alla hyresgäster får skrivapå en överenskommelse om att inte röka inomhus, på balkonger, uteplatser,gemensamma miljöer eller i anslutning till huset.

Intresseanmälan förlägenheterna går att göra den 18/11 på hyresbostader.se