Nya dörrar öppnas på Oskarsgatan

Nya dörrar öppnas på Oskarsgatan

Imorgon lördag den 6 februari mellan kl.11-14 håller vi Öppet Hus på Oskarsgatan. Då släpps ytterligare 69 lägenheter i vår nyproduktion.

Under hösten flyttade de första hyresgästerna in på Oskarsgatan. Och nu är det dags att släppa ytterligare 69 lägenheter i samma kvarter – med inflyttning i september och oktober.

"Efterfrågan har varit stor på de första 99 lägenheterna som släpptes hösten 2014. Uthyrningen har hittills gått mycket bra och i dagsläget finns endast en lägenhet kvar med inflyttning den 1 maj. Så det känns jättebra att kunna erbjuda ytterligare lägenheter i området", säger Thomas Gustafsson, Uthyrningschef Nyproduktion på Hyresbostäder.

Lägenheterna har rymliga sällskapsutrymmen där alla rum har parkettgolv. Planlösningarna är genomgående öppna och badrummen är utrustade med tvättmaskin och torktumlare. Och i köket är diskmaskin standard. Samtliga lägenheter har balkong eller uteplats.

Tid och plats

Dörröppningen startar kl. 11 och pågår fram till kl. 14, lördagen den 6 februari på Oskarsgatan i Kneippen. Vi bjuder på hamburgare & dryck, kaffe & kaka samt information om Oskarsgatan och vår Bostadsväljare. Media är varmt välkommen!

För ytterligare information, kontakta Thomas Gustafsson, Uthyrningschef Nyproduktion Hyresbostäder, 011-21 16 83.