HYUNDAI VISAR EN NY COUPE

Den koreanska biltillverkaren Hyundai presenterade på Guangzhou Motor Show nyligen en uppgraderad Hyundai Coupe. Nya Coupe har fått ny design både i front och akter men har ändå kvar sitt personliga utseende, som tilltalat många köpare under åren. Hyundai Coupe har i standardutförande en 2-liters motor kopplad till en 5-stegs manuell växellåda alternativt en 4-stegad automatlåda. För den som önskar lite sportigare körning finns också en 2,7 liters V6-motor med en 6-växlad manuell växellåda. Nya Hyundai Coupe kommer att presenteras i Europa i samband med Paris Motor Show i slutet av september. Ann Sundfeldt, Hyundai Bilar AB, tel: 08-50605031, ann.sundfeldt@hyundai.se Alla våra pressreleaser finner du på www.hyundaipress.nu