HYUNDAI VISAR EN NY KONCEPTBIL I PARIS!

Premiär för konceptbilen Arnejs vid en presskonferens på Paris Motor Show den 28 september. Detta ger en försmak på nästa Hyundai-modell i C-segmentet, en bil som fått ”FD”. Arnejs bjuder på avancerad teknologi och attraktiv design och kommer att konkurrera med de europeiska volymmärkena i C-klassen. Den nya bilen kommer Hyundai att introducera under sommaren 2007. Hyundai Motors Corporation bildades 1967 och är idag en av världens främsta biltillverkare med 68.000 anställda och en omsättning på 205 miljarder SEK. Hälsningar Ann Sundfeldt, Hyundai Bilar AB, tel: 08-50605031, ann.sundfeldt@hyundai.se Alla våra pressreleaser finner du på www.hyundaipress.nu