Dentalportalen - En del av ett nytt nätverk av webbsidor för dentalbranschen

Dentalbranschen har alltid saknat en naturlig och funktionell mötesplats, där man känner sig hemma och enkelt kan hitta relaterade nyheter, information, länkar och mycket mer.

Dentalportalen fyller den platsen genom att på ett snabbt och enkelt sätt presentera allt någon inom dentalbranschen kan tänka sig. På Dentalportalen hittar Du allt från bransch- och produktnyheter, artiklar, videos, kalender med aktuella kurser och evenemang, länkregister och jobbmarknad till ett diskussionsforum och ett företagsregister.

Med det hoppas vi att Dentalportalen kan bli den naturliga ingången samt mötesplatsen på Internet.

Dentalportalens grundsten är att vara helt och hållet leverantörsoberoende. Dentalportalen har även all information tillgänglig som RSS, eller via e-mail i form av nyhetsbrev.

Övriga sidor i Dentalnätverket:

Dentalportalen är en del av Dentalnätverket, som för närvarande består av dessa sidor: Dentalnytt som samlar alla nyheter inom dentalbranschen på ett och samma ställe. Dentalnytt visar även nyheter från utländska sidor, vilket gör det till den främsta sidan för omvärldsbevakning.

Dentaljobb är en jobbmarknad för dentalbranschen, som på ett enkelt sätt samlar jobbannonser för hela dentalbranschen. Tack vare vårt partnernätverk av sidor så syns alla aktuella jobberbjudanden på mängder av utvalda sidor vilket ökar chansen för företagen att hitta rätt person att anställa.

Sist men inte minst har vi Dentalutrustning, som presenterar nyheter och information om dentalutrustningar, för att på ett enkelt sätt hjälpa dig som ska köpa in ny utrustning till din klinik. Vi har även ett offertsystem som hjälper dig att snabbt och enkelt beställa offerter från tillverkare och återförsäljare när det är dags för inköp.

Det spelar ingen roll om Du är tandläkare, tandsköterska, hygienist eller servicetekniker, Dentalnätverket erbjuder något för alla.

Bakom Dentalportalen och övriga sidor i Dentalnätverket står DigitalDental med ägaren och grundaren Kristoffer Lidman. DigitalDental är en del av det registrerade företaget KLTech. För mer information, frågor eller förslag på samarbeten, besök Dentalportalen eller kontakta Kristoffer Lidman:

E-mail: info@dentalportalen.se

• dentalportal