Nya frukostträffar för företagsledare i samarbete med Ledarskapscentrum

Nya frukostträffar för företagsledare i samarbete med Ledarskapscentrum

IKSU och Ledarskapscentrum erbjuder företagsledare möjlighet att delta på frukostträffar med föreläsningar på temat ledarskap, hälsa och träning.
Det fina gensvaret för vårt uppskattade koncept under 2012 för företagsledare; föreläsningar i kombination med träning och frukost, har gett mersmak. Vi erbjuder även i år företagsledare möjlighet att delta på träffar med föreläsningar på temat ledarskap, hälsa och träning. Vid varje tillfälle erbjuds frukost och möjlighet att träna tillsammans på ett eget träningspass innan frukost. OBS! Sista anmälningsdag fredagen innan respektive träff.

Onsdag 24/4 2013
ORGANISATIONSKULTUR | Maria Eliasson, Ledarskapscentrum

Onsdag 15/5 2013 MOTION FÖR MENTAL HÄLSA | Peter Hassmén, Inst för psykologi,  Umu

Onsdag 9/10 2013