IKSU:s årsmöte 2012-03-28

IKSU:s årsmöte 2012-03-28

Onsdagen den 28 mars håller IdrottsKlubben Studenterna i Umeå, IKSU, årsmöte. Samtliga medlemmar hälsas välkomna  årsmötet.

Datum: Onsdag 28 mars
Tid: 18.00 Lokal: Helsingfors (Arenan), IKSU sport

Välkomna!

Här finns årsmöteshandlingarna som PDF:er:

Inkomna motioner med styrelsens yttrande:

Motion 1 Justering av medlemsavgift för studenter:

• Motion 1 har blivit tillbakadragen av motionärerna.

Motion 2 Frysbart träningskort:

Motion 3 Kårinflytande:

IKSU driver en av Sveriges största idrottsanläggningar, IKSU sport vid universitetsområdet i Umeå.  I anläggningen finns Nordens största gym på 2300 kvm samt lokaler för gruppträning, simning, klättring, boll- och racketsporter med mera. Systeranläggningen IKSU spa, belägen i natursköna omgivningar på Umedalen erbjuder träning och återhämtning i rofylld miljö. Varje vecka genomförs över 300 gruppträningspass på IKSU. Föreningen IKSU – Idrottsklubben Studenterna i Umeå – har ca 19.500 fasta medlemmar. IKSU har 16 sektioner med verksamhet inom alltifrån innebandy till beachvolley och friluftsaktiviteter. I IKSU-gruppen ingår även bolaget IKSU Hälsa AB med fokus på behandlingar, hälsoprogram och konferensverksamhet.

Presskontakt Chef Kund- och medlemsservice 090-170827

Presskontakt Verksamhetschef Träning Träningsverksamheten på anläggningarna IKSU sport, IKSU spa och IKSU plus 090-17 08 12
Johan Åhman

Presskontakt Chef service och försäljning Tel: 090-71 24 75, mobil: 070-299 56 90