Nya Inatur.se lanserad

Nya www.inatur.se är lanserad efter 10 månaders intensivt projektarbete under Imanos ledning. Sajten, som på sikt ska erbjuda hela Sveriges utbud av paketerade och bokningsbara naturupplevelser, är byggd på EPiServer CMS 6 och bokningsmotorn Citybreak. Beställare av projektet är Sveaskog Naturupplevelser AB, dotterbolag till Sveaskog.

- Det här har varit ett sällsynt lyckat projekt där vi levererat inom budget, tid och med hög kvalitet. Imanos projektledare har på ett mycket professionellt sätt lett projektet från start till mål, säger Anna Waxin, VD på Sveaskog Naturupplevelser.

I arbetet med den nya sajten har Imano samarbetat med Cybercom Group i Stockholm och Visit Technology i Göteborg. Under 2011 kommer Inatur.se fyllas med fler bokningsbara produkter och inom kort lanseras en engelsk version av sajten.

För mer information kontakta:
Niklas Hansson, projektledare Imano, niklas.hansson@imano.se, 073-982 98 79

Det här är Imano
Imano är ett av Sveriges största IT-företag inom skogsindustrin. Vårt erbjudande sträcker sig från strategi och förändringsledning till systemutveckling och förvaltning. Alltid kombinerat med vår unika branschkunskap. Imano har utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri tre år i rad. Under 2011 fortsätter vi att växa och söker ännu fler duktiga IT-konsulter i Göteborg, Växjö, Jönköping och Falun.

Läs mer på www.imano.se

• imano