Internet Marketing Conference bjuder på invites till Spotify

Alla deltagare på Internet Marketing Conference (IMC) Stockholm 2009 kommer att få en invite till musiktjänsten Spotify. Den internationella konferensen IMC kommer att hållas på Nalen i Stockholm, 26-28 maj.

"Vi på Spotify är glada att kunna bidra med invites till deltagarna på Internet Marketing Conference och önskar dem all lycka till med konferensen", säger Sophia Bendz, pr-ansvarig på Spotify.

På Internet Marketing Conference vill vi inte vara sämre utan har satt samman flera låtlistor som vi bjuder på:

Selected Rock (IMC)

Old School Metal (IMC)

Selected Pop, RnB, and Hip Hop (IMC)

Selected Background Music (IMC)

Selected Retro (IMC)

Selected Party (IMC)

Selected Dance (IMC)

IMC Cities and Connections

När IMC hölls i Stockholm i november 2008 slogs deltagarrekordet från året innan trots en lågkonjunktur som inneburit att flera företag infört restriktioner för resor och konferensdeltagande. Till IMC:s fördel talar det faktum att mätbar och ansvarsfull annonsering på Internet ökar på bekostnad av kanaler där det slösas på ineffektiva och dyra kampanjer.

Tidigare konferenser i Stockholm har lockat deltagare från upp emot tjugo olika länder i Europa, Asien, Afrika och Nordamerika.

Årets huvudtalare är Mitch Joel som har hjälpt företag som Starbucks, Wal-Mart, Sears och Visa med deras marknadsföring på Internet.

För mer information, besök www.internetmarketingconference.com/stockholm/

• webbtjänster
  • konferenser