Pressmeddelande -

VapeShop24 med Sveriges absolut största utbud av e-cigg & e-vätska öppnar nu webbshop!

VapeShop24 som öppnade upp butiken i centrala Malmö för endast två år sedan, har redan hunnit bli en av Sveriges största aktörer på vape-marknaden. Med över 500 olika premium e-juice smaker och över 100 olika e-cigaretter har de utan tvekan det absolut största utbudet i Sverige, och riktar sig till både nybörjaren och proffset.

Nu öppnar VapeShop24 även upp webbutiken www.vapeshop24.se och slår till stort med 20% rabatt på hela sortimentet. Syftet med webbutiken är att erbjuda mer hälsosamma alternativ än cigaretter samt att upplysa allmänheten om de faror och allvarliga skador som rökning av vanliga tobakscigaretter orsakar.

Sedan covid-19 epidemins start blev det väldigt tydligt att många e-cigg användare drog sig från att gå till butiker för att handla sina e-ciggsprodukter, vilket resulterade i att många istället passade på att köpa vanliga cigaretter i deras närliggande livsmedelsbutik. Med öppningen av butiken på nätet vill VapeShop24 bidra till en mer hälsosam livsstil, genom en smittoriskfri metod att handla, samt där vi erbjuder avsevärt mer hälsosamma alternativ till klassiska cigaretter.

Webbutiken kommer att uppdateras med jämna mellanrum med nya produkter, erbjudande samt med mer utförlig information kring rökning.

Röker du eller känner du någon som röker, så gör du rätt i att hänvisa dem till www.vapeshop24.se

KONTAKT
För bokning av intervju, tillgång till högupplösta bilder eller övriga press relaterade frågor,
vänligen kontakta pressansvariga Thomas Mattsson | E-post: sales@vapeshop24.se