Indiska lanserar Just Love Collection - med fokus på kärleken till Dig

Indiska lanserar Just Love Collection - med fokus på kärleken till Dig

Sprid kärlek till dina medmänniskor, till livet du fått och planeten vi lever på – men viktigast av allt, till dig själv. Med Just Love Collection vill Indiska sätta kärleken till dig i fokus. Så att du kan sprida vidare den till andra!

Kollektionen består av kärleksboostade plagg men också härliga tekoppar och vackra kärlekskort. Perfekt att ge bort till en vän.

Med Just Love kollektion så vill INDISKA ta ett grepp kring Self Love och vikten att vara snäll mot sig själv. Även om veckorna runt alla hjärtans dag kan vara romantiska för vissa kan de för andra vara förknippade med ångest och ensamhet. Just därför vill vi denna februari ge alla en liten påminnelse om att vara snälla mot sig själva och såklart när vi nu alla kan ses igen även vara snälla mot varandra", säger Indiskas vd, Karin Lindahl.

Felicia Denbu Wilhelmsson är den digitala kreatören och glädjespridaren som älskar färg – och dagligen inspirerar sina tiotusentals följare att välja glädje genom hashtaggen #jagväljerglädje. Felicia driver även eget som IT-konsult. Få en rejäl glädjedos på Felicashappyplace.

I samband med Just Love Collection lanserar Indiska artikelserien Just Love där Indiskas kunder i fem delar får värdefulla tips och trix om hur de med enkla medel kan jobba upp sin självkärlek.

Att prioritera sitt psykiska och fysiska välbefinnande är viktigt samt att försöka att vara mindre hård mot sig själv. Självkärlek är också att tro på sig själv och sin förmåga att uppnå de mål och drömmar som man har. Kort sagt, en positiv inställning som man anammar för att få ett lyckligt och meningsfullt liv

HÄR finns högupplösta produkt- samt kampanjbilder.

För frågor, pressprov eller utlån.

Kontakta:
Cassandra Brunstedt
Head of Content & PR
Cassandra.brunstedt@indiska.se

Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerad 1901 som erbjuder mode och inredning i en unik mix av det färgstarka Indiska arvet och den skandinaviska enkelheten. I