Indiska lanserar sin mest hållbara yogakollektion - frontas av Elin Kjos

Indiska lanserar sin mest hållbara yogakollektion - frontas av Elin Kjos

Indiska vill erbjuda sina kunder något mer, och djupare i samband med att de lanserar sin mest hållbara yogakollektion någonsin, The Yoga Collection. Det, genom att öppna upp dörrarna till Landa med Indiska, en plats där kunderna kan komma ner i varv genom att testa på allt från guidade meditationer till andningsövningar – men också, hitta nya, mjuka favoriter när det kommer till yogaplagg och tillbehör samt kaftaner, naturliga kristaller, rökelser och mycket mer.

"The Yoga Collection har blivet ett stående inslag i Indiskas kollektion och är en viktig del av företagets DNA. Initiativet #Landa med Indiska blir vårt bidrag till att avhjälpa den stress och press som många upplever. Vi hoppas att detta kan inspirera till en mjukare, snällare och lugnare vardag och en fin start på 2022", säger Indiskas vd, Karin Lindahl

The Yoga Collection består av funktionella kvalitetsplagg och produkter som är ett bättre val för planeten – och passar lika bra att yoga och promenera i som att mysa hemma med.

Elin Kjos är träningsprofilen som varje dag inspirerar hundratusentals följare på sin instagram. Där får vi följa med henne i vardagen genom hennes livs utmaning – men framförallt det hon själv kallar sin healing journey. Räkna med en stor dos av livspepp, tänkvärda ord och kloka insikter.

Med hashtaggen #Landamedindiska uppmanar Indiska samtidigt sina kunder att dela med sig av sina bästa tips för att landa i vardagen.

HÄR finns högupplösta produktbilder och HÄR finns kampanjbilder med Elin Kjos.

För frågor, pressprov eller utlån.

Kontakta:
Cassandra Brunstedt
Head of Content & PR
Cassandra.brunstedt@indiska.se

Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerad 1901 som erbjuder mode och inredning i en unik mix av det färgstarka Indiska arvet och den skandinaviska enkelheten.