Indiska öppnar popup-butik i Varberg: ”Vi har längtat efter att få komma tillbaka just hit”

Den 25e maj, lagom till Kristihimmelsfärd, återvänder Indiska till Varberg och slår upp dörrarna till en exklusiv popup-butik, som kommer att vara öppen under hela sommaren.

Det är i takt med att försäljningen i Indiskas nuvarande butikbestånd växt sig starkare, som det blivit möjligt att kunna starta upp fler butiker. Denna gång slås dörrarna upp i Varberg där Indiska tidigare varit verksamma.

”Vi har längtat efter att få komma tillbaka till just Varberg och ser därför en popup som ett bra sätt att kunna vara närvarande under sommarmånaderna. Varberg är en växande ort med stor potential där en härlig stadskärna i kombination med det livliga strandlivet passar vårt sommarutbud bra”, säger Indiskas vd, Karin Lindahl

Under butiksöppningen den 25 maj kommer kunderna att bjudas på dryck och och enklare tilltugg på plats i butiken. Öppningersbjudande innebär 20% vid köp över 500 kronor under den 25 och 26 maj.

Information och öppettider:

Adress: Östra Långgatan 51A

Öppettider:

•Vardagar: 10-18

•Lördagar: 10-16

•Söndagar: 12-16

För frågor, bilder eller mer information, kontakta:

Cassandra Brunstedt
cassandra.brunstedt@indiska.se

Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerad 1901 som erbjuder mode och inredning i en unik mix av det färgstarka Indiska arvet och den skandinaviska enkelheten.