3G-förstärkaren Zboost "Bra köp" i Mac World

3G-förstärkaren Zboost "Bra köp" i Mac World

I det senaste numret av Mac World finns ett test av 3G-förstärkaren Zboost One YX-400U (på sidan 88) . Tidningen konstaterade att förstärkaren lyckades få fem staplars täckning på en iPhone även i glesbygd och gav boostern betyget fyra av fem.

Mac World bedömde att installationen av förstärkaren var enkel och funktionen var mycket tillfredsställande "lådan fungerar nämligen kalasbra. Inom räckvidden blir signalen klart godkänd och det går både att ringa avbrottsfritt och surfa med hygglig fart. Detta i ett rum som tidigare var ett rum i total radioskugga. "

Tidningen gör bedömningen att Zboost One är en klart prisvärd produkt. När Ny Teknik testade 3G-förstärkaren för snart två år sedan kom man också fram till positiva resultat. "Vi fick full täckning i en gillestuga där det tidigare helt saknades, och hyfsad täckning i en sommarstuga där man tidigare fick gå ut på bryggan för att ringa."

Själva har vi gjort bedömningen att 3G förstärkaren Zboost One hjälper de allra flesta som har problem med täckning inomhus för mobilt bredband, smart phones, surfplattor och liknande. Vi är naturligtvis jätteglada över omdömet och kommer att ha artikeln i guldram på väggen på vårt kontor!