MMS håller koll på din egendom

MMS håller koll på din egendom

Årets största reshelg står för dörren. Många lämnar slott och koja för att resa bort över julen. Många privatpersoner och företagare ser just nu över sitt larmsystem, tryggheten av att ha ett fungerande larmsystem är ett viktigt inslag i julefriden. Vi såg en otroligt stark tillväxt under sommaren och hösten för våra larmcentralsoberoende larmlösningar, att folk i större utsträckning vill hantera sin övervakning uppmärksammades av bland annat Aftonbladet.

Vi vill tipsa om att Elektroskandia just nu kör en kampanj på MMS kameran från Induo. Kameran kan dagtid och nattetid ta bilder när den inbyggda rörelsedetektorn känner av en rörelse. En eller flera bilder skickas till de förutbestämda mottagarna som MMS eller e-post. MMS-larmet är mörkerseende och vid larm tar kameran upp till åtta bilder. MMS kameran levereras med två handburna sändare som används för aktivering av larmet eller som överfallslarm. Den kan även skicka bilder vid förutbestämda tidpunkter eller på begäran genom att en behörig telefon skickar ett SMS till kameran.

MMS kameran har E-nummer E6381395, hör av dig till Elektroskandia för att ta del av det aktuella erbjudandet.