Nya wifi-antenner för krävande miljöer

Nya wifi-antenner för krävande miljöer

Induo presenterar nya robusta antenner för wifi/wlan som är avsedda för trådlösa nätverk i krävande miljöer som svenskt vinterklimat, montering på fordon eller i industriella tillämpningar. En av de nya antennerna är GOA08, en rundstrålande wifi/wlan-antenn för 2,4 och 5 GHz banden som har en synnerligen robust konstruktion. Antennen har ett robust fäste i aluminium som gör att antennen kan monteras på såväl vägg som antennmast eller antennfäste.

GOA08 är en tålig antenn av högsta kvalitet, GOA08 är perfekt för wifinätverk där antennen skall klara tuffa tag, väder och vind, år ut och år in -en wifi antenn för problemfri drift i professionella tillämpningar. Antennen är tillverkad och utvecklad i EU, den har 6 dBi antennvinst och en N-kontakt i botten på antennen

Antennen kompletteras med antennkabel i passande längd vilket underlättar då varje installationssituation är unik.