Prisvärd säkring av hemmet

Prisvärd säkring av hemmet

Induo Home presenterar två nya produkter för enklare övervakningsuppdrag. Enheterna har det gemensamt att prislappen är attraktiv, från 1 250 kr inklusive moms, och dessutom är de enkla att ta i drift.

EPIR är en rörelsedetektor med inbyggd GSM som kan övervaka en bostad, garage, förråd eller liknande och skicka SMS så fort rörelse detekteras. Enheten finns även i ett utförande med inbyggd trådlös access med en rad trådlösa komplementprodukter som extra rörelsedektor, magnetkontakter, sirener och sensorer.

ESIM BASiC är en lamsändare och fjärrstyrningsprodukt som kan övervaka två funktioner och styra en funktion. Produkten är en allt-i-ett enhet, med inbyggd antenn och kompakta yttermått. Idriftsättningen är enklast möjliga, enheten spänningssätts, därefter ringer man ett samtal från den mobil som skall vara master till ESIM BASiC och då är enheten klar att ta idrift.