Initial Hygien- & Mattservice på RESTAURANGEXPO mässan – Kistamässan den 29-30 Januari 2013.

Initial – experterna på hygien och entrémattor – visar ett rikt utbud av hygienlösningar och ställer ut hela sitt sortiment. Det inkluderar dispensers, automater för handtorkning, handtvätt, intimhygien, doftkabinetter, desinficering samt pappers- och tvållösningar. Även det kompletta utbudet för golvvård, entré- och logomattor, skrapmattor, industrigolvprodukter och arbetsplatsmattor mot ledtrötthet kommer att presenteras på mässan.

Initials medarbetare kommer att finnas till hands för rådgivning om vilka tjänster och produkter som passar Ert företags individuella behov allra bäst.

Välkomna till Initials monter och ta chansen att få en professionell konsultation om hur vi kan lyfta er arbetsmiljö!

Craige Allen, Marknadschef.

E-post: craige.allen@rentokil-initial.com

• entrematta med logo
  • handdesinfektion
  • handhygien
  • initial
  • initial mattservice
  • logomattor
  • smittspridning
  • éntremattor
  • initial hygien
  • craige allen
  • rentokil

Rentokil Initial är en världsledande serviceleverantör inom textil, hygien och skadedjurskontroll och bedriver verksamhet mer än 50 länder i Europa, Nordamerika, Asien samt Afrika. Företaget har cirka 68 000 anställda och är börsnoterat på London Stock Exchange.

Rentokil Initial i Sverige opererar under varumärkena Rentokil och Initial. Mer information finns på www.initial.se och www.rentokil.se