Ta MOD till dig!

Årets Take Off handlar om MOD!

Take Off är ett grepp för att få nya och etablerade företagare i Fyrbodal att träffas och byta erfarenheter. Aktiva erfarna företagare och färska entreprenörer möts på ett spännande och ovanligt sätt. Det kan ge inspiration och utveckla kunskap och nätverk. Take Off arrangeras för tredje året i rad av ett antal föreningar och organisationer.

Den 25 januari kl 14.00 – 18.30 på Folkets Hus i Vänersborg

Göran Adlén är civilekonom som på senare år gjort sig känd som en nyskapande trendanalytiker. Konsult, moderator, författare, föredragshållare som talar om trender, om mod och passion som framtidens konkurrensmedel. Om framtidens demografiska landskap och alla glömda målgrupper, om det personliga varumärket och hur man gör när man formulerar budskap som går hem. Samt inte minst om det framtida ledarskapet och hur man blir den attraktivaste arbetsgivaren och skapar det starkaste arbetsgivarmärket.

För anmälan, se bifogad pdf.