Drömbadrummet med utrymme för såväl funktion som estetik - Iconic by Desirée

Drömbadrummet med utrymme för såväl funktion som estetik - Iconic by Desirée

När renoveringsturen äntligen kom till badrummet var Desirée och hennes man helt överens: Jacuzzin skulle bort. Ur visionen om ett bättre planerat badrum med utrymme för såväl funktion som estetik tog det nya drömbadrummet så sakteliga form. Titta in i Desirées härliga badrum där klinker med träimitation och detaljer från naturen samexisterar med fräscha, vita badrumsmöbler, en stilren duschvägg i 8 mm glas och en badrumspegel med smart teknik och dimbar belysning för den perfekta starten på vilken trött måndagmorgon som helst...

"Jag ville skapa ett modernt badrum som andades harmoni och lade därför fokus på naturliga material men även smarta ljuskällor, ljud och doft som hjälper mig att snabbt komma ner i varv efter en lång dag."

Vi valde en vägghängd kommod från INRs AIR-serie och en matchande spegel där jag kan dimra ljuset och anpassa efter tidpunkt på dygnet. Och efter mitt eget humör för den delen.

Kommod AIR 120 i Premium White med ovanpåliggande tvättställ och tvättställsblandaren SLEEK.

VAD ÄR DU MEST NÖJD MED I BADRUMMET?

- Helheten! Jag är så otroligt nöjd och glad över slutresutlatet. Helt ärligt så fanns det en period då jag inte kände att det skulle bli riktigt hundra eftersom det var så mycket jag ville få plats med till exempel en tvättmaskin och torktumlare. Men det löste sig. Jag älskar mitt nya badrum!

Duschvägg TRAC 20 i 8 mm glas och blandarvägg från tidigare sortiment. Handdukstork BOW

Läs hela Hemma hos -reportaget på inr.se/iconic-by-desiree

Nyfiken på fler Hemma hos -reportage?

Hur ser det ut hemma hos kändisbarberaren Peter Mannerstål eller Metromodes egna stylingproffs Evelina? Se och inspireras av hur andra mer eller mindre kända personligheter har inrett sina badrum.

Läs mer på inr.se/iconic-by-me