Så får du ditt badrum att utstråla WOW

Så får du ditt badrum att utstråla WOW

Att ditt badrum ska fungera lika bra på natten som på dagen, det är våra produktdesigners absoluta filosofi när de utvecklar nya produkter och funderar kring deras egenskaper. Integrerade ljuskällor i inredningen är en sådan egenskap som är praktisk samtidigt som den ger en häftig wow-effekt till hela badrummet.

I några av våra produkter – till exempel de ikoniska handdukstorkarna LINE och BOW – är belysningen en integrerad del av designen och kommer alltid med när du köper produkten. Men för de flesta andra är det ett tillval. Alla kommoder från INR kommer med möjlighet till extra belysning. Scrolla nedåt och se hur vi får våra produkter att stråla av ljus och ikonisk stil.

Kommoder med rörelsesensorer

Belysning i och under kommoden är ett av våra mest uppskattade tillval och som verkligen sätter den sista touchen vid din ikoniska badrumsmöbel. Känslan av att nattetid kunna navigera sin väg i och runt kommoden utan att behöva tända i taket, beskrivs av många som ovärderlig.

Rörelsesensorer känner av när du stiger in i rummet och fadar in belysningen under kommoden och i den övre lådan. När du lämnar rummet släcks belysningen. Önskar du ändra inställningen på avstånd och tid kan du enkelt göra det. Tillvalet Plus Light finns till alla våra kommoder.

Innovativa handdukstorkar

Upptäck Red Dot Award-vinnande handdukstorken BOW som torkar handduken och ger ett stilrent vitt ljus undertill. Och så den evigt lika populära handdukstorken LINE som ger ett svalt och behagligt ljus till badrummet tack vare sin blå lysdiod i toppen. Med BOW eller LINE i badrummet behöver du inte tända i taket när du ska hitta till toaletten på natten. Handdukstorkarna finns i många finishar och färgkombinationer och drar 34 respektive 29 W.

Typ av belysning: LED

Badrumsspeglar som det strålar om

Badrumsspegeln eller spegelskåpet har många viktiga funktioner i din vardag. Förutom att spegla dina förhoppningsvis vackraste sidor ska det också ge effektiv belysning och skön stämning till rummet. Möjligheten att reglera ljusstyrka och färgtemperatur efter ditt eget tycke och smak är en innovativ feature som du hittar hos flera av våra speglar och spegelskåp.

Som det lilla badrummets bästa vän bör spegelskåpet dessutom ge massor av förvaring bakom luckorna. Men varför sluta där? Med innovativa funktioner såsom integrerat eluttag, magnet för pincett, förstoringsspegel samt effektiv, dimbar belysning som du kan justera precis som du vill ha den, kan spegelskåpet verkligen få din morgon – eller kväll – att lyfta!

Steglös justering av ljuset

I sin mest klassiska rektangulära design har vi två spegelskåp i sortimentet: en enklare variant som kopplas till rummets strömbrytare, och så plusvarianten som erbjuder allt som du kan önska inom spegelskåpsinnovation. Med STAGE Plus får du nämligen förutom ovanbelysning även belysning i och under skåpet. Samma gäller för spegelskåpet CIRC med rund delad spegel.

Med hjälp av en touch-panel på skåpets utsida dimrar och justerar du steglöst belysningen från kallt till varmt – precis som du vill ha det. Stäng av och kom tillbaka senare till samma inställning. På badrumsspeglarna TOUCH och SCENE reglerar du ljuset direkt på spegeln.

Läs mer: inr.se/lysande-innovationer