INR - It takes a village

INR - It takes a village

Idag lanseras filmen om INR – en av Nordens ledande badrumsaktörer inom svensktillverkade duschlösningar och badrumsinredning i skandinavisk design. I filmen, som spelades in på huvudkontoret i Malmö i höstas, får vi inte bara inblick i vad som föranleder den höga kvaliteten i INRs produkter – vi får också möta människorna bakom varumärket: stolta medarbetare som med hjärta, mod och engagemang verkar för ett gemensamt mål, nämligen att hjälpa den nordiska konsumenten att skapa ett personligt badrum som ger njutning i vardagen och som håller över tid.

- Alla vi på INR är stolta över vår process som inleds och avslutas i våra egna svenska produktionsanläggningar. Processen innefattar allt från design och konstruktion till tillverkning och omfattande testning. Den här filmen gör det möjligt att ta med alla som vill bakom kulisserna och visa vad vi står för och vad som gör vårt erbjudande så unikt, säger Johan Nyman, VD på INR.

Filmen är skapad i ett samarbete mellan INR Inhouse och Kan Malmö.

INR - Skandinaviska badrum

Följ oss gärna på: