Peter Ramstedt blir Inspectas nya affärsområdeschef för Real Estate

Inspecta rekryterar Peter Ramstedt som ny affärsområdeschef för Real Estate. Peter Ramstedt lämnar därmed sin roll som ansvarig för ISS Facility Services ABs fastighetsverksamhet.

Inspecta har ett stort utbud av besiktningstjänster för fastigheter. Rekryteringen av Peter Ramstedt är ett led i Inspectas expandering inom fastighetsbranschen.

– Peter Ramstedt är en förstärkning för att ytterligare kunna utveckla våra tjänster för fastighetsbranschen. Peter Ramstedt har en värdefull kunskap och branschkännedom som är mycket värdefull, säger Jacob Lundberg, Inspectas Sverigechef.

– Jag kommer att bygga vidare på Inspectas goda varumärke. Vi kommer att erbjuda ett ännu bredare tjänsteutbud till fastighetskunderna, säger Peter Ramstedt som tillträder sin nya roll för Inspecta senast den 1 januari 2014.

För mer information kontakta gärna
Jacob Lundberg, Sverigechef Inspecta, 08-5011 3033

Ämnen

Inspecta är Nordens ledande inspektions-, provnings- och certifieringsföretag med mer än 1400 medarbetare i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Lettland, Estland och Litauen. Vi erbjuder tjänster inom besiktning, provning, certifiering, konsultation och utbildning. Vi skapar säkerhet, tillit och hållbar utveckling i norra Europa.

Sandra Svensson

Stina Möllstam