Fjärrmät inomhusklimatet utan dyra startavgifter

Vill du fjärrmäta inomhusklimatet utan dyra startavgifter?
Just nu kan du köpa en ComfortLog och betala under två år. Ett smart sätt att få koll på klimatet.

Fjärrmätaren ComfortLog är enkel att använda. Montera bara loggern där du vill mäta. Med hjälp av ett inbyggt simkort skickas sedan mätvärdena till en internetserver för avläsning via valfri dator, mobiltelefon eller surfplatta.  QR-koden gör att du enkelt kommer in på webbservern utan krånglig inloggning.

Spara pengar med mätning

Att hålla koll på temperatur och luftfuktighet är viktigt för att få en behaglig inomhusmiljö. På detta sätt kan onödiga uppvärmningskostnader minskas samtidigt som riskerna för mögel elimineras. ComfortLog gör detta möjligt på ett enkelt sätt. Logga bara in på webbsnittet och få en kurva över hur klimatet varit under valfri tidsperiod.

Fram till den 31 maj finns nu möjligheten att köpa en ComfortLog och betala månadsvis. För 248 kronor i månaden får du en ComfortLog, webbservice och larm via e-post. Efter två år behåller man självklart loggern men betalar då bara för webbservicen.

För de som vill göra djupare analyser av mätdatan finns möjlighet att köpa den kraftfulla mjukvaran EasyViewoch betala över två år.

• Jordbruk, lantbruk, fiske

• fjärrövervakning
  • fjärrmätning
  • mätteknik
  • mätinstrument
  • temperatur
  • comfortlog
  • mätdatainsamling
  • logger
  • fuktlogger
  • fastighetsövervakning
  • datalogger

Intab Interface-Teknik AB tillverkar och tillhandahåller dataloggers och fjärrmätare för många användningsområden. Företaget skäddarsyr lösningar för den enskilda användaren. I sortimentet finns mätinstrument för bland annat temperatur, luftufktighet, tryck, ström, spänning, effekt, acceleration, stöt, vibration och ljus.