Ny chans till utbildning

Vårens utbildningstillfälle var populära. Nu kommer en ny chans. Den 1 och 2 oktober arrangeras kurs i analysmjukvaran EasyView hos Intab i Stenkullen.

Att kicka igång höstens arbete med en utbildning kan vara en god idé. Regelbunden kompetensutveckling ökar motivationen och ger nya idéer till framtida arbete.

Mjukvaran EasyView innehåller många matnyttiga funktioner. Under en utbildning får deltagarna en genomgång av funktionerna. Det finns garanterat nya funktioner för de flesta. Utbildningstillfället är också en möjlighet att träffa personer på andra företag och diskutera olika frågeställningar med dem.

– Våra utbildningar har varit populära och vi uppfattar det som att deltagarna är nöjda med innehåll och upplägg. Vi får många kommenterar om att utbildningen varit lärorik, säger Intabs Lina Arnfjorden.

Förutom utbildningstillfällena på plats hos Intab erbjuds användarna företagsförlagda kurser skräddarsydda för just dem. Det finns även möjlighet att beställa en skräddarsydd webbutbildning.

Anmäl dig till utbildningen redan idag.