Efterfrågan på exklusiva semesterbostäder ökar hos Interhome

Intresset för exklusiva semesterbostäder ökar bland Interhomes svenska kunder. Interhome utökar sin portfölj av ”Selection”-hus och lägenheter, och erbjuder sommaren 2011 fler än 1500 villor, lantgårdar, slott och lägenheter inom kategorin Selection.

Efterfrågan på att hyra hus och lägenhet på sin semester ökar, samtidigt som Interhome, Europas ledande förmedlare av semesterbostäder till uthyrning, ser ett ökat intresse för sina exklusiva semesterbostäder ”Selection”. Därför har Interhome inför sommarsäsongen 2011 valt att utöka antalet 4- och 5-stjärniga semesterbostäder.

Selection-objekten har handplockats, på samma sätt som en vinhandlare väljer de finaste druvorna till sina bästa viner. Vi har gjort vårt yttersta för att kunna erbjuda ett exklusivt urval av semesterbostäder i de vackraste regionerna i Italien, Frankrike, Spanien, Kroatien, Schweiz, Österrike och USA”, säger Susanne Elmquist, Marketing Coordinator på Interhome i Skandinavien.

Vi har lagt stor vikt även vid de små detaljerna, och Selection garanterar högsta standard för en semesterupplevelse utöver den vanliga. Här har vi objekt som är perfekta för en semester skräddarsydd helt och hållet efter våra kunders önskemål. Drömboende för drömresor”, säger Susanne Elmquist.

Samtliga 32 000 semesterbostäder, och 1 500 Selectionhus och lägenheter, kan bokas på Interhomes hemsida www.interhome.se / http://selection.interhome.se och genom Interhomes Kundtjänst i Stockholm; telefon 08-21 65 50, e-post: info@interhome.se

För mer information:

Susanne Elmquist, Marketing Coordinator, Interhome Skandinavien. Tel: 08-21 65 32. E-post: susanne.elmquist@interhome.se