Sofie Sjöström design på Internetmöbler.se

Designern Sofie Sjöström™ är utbildad industridesigner och har varit verksam inom sitt företag Futur industridesign AB sedan 1997. Hon har formgivit möbler, textilier och produkter till stora svenska kedjor och företag. I svenska och norska inredningstidningar har hon utformat många inredningslösningar med egna illustrationer och idéer. I oktober 2008 kom hon ut med sin bok "Inomhusprojekt - skapa smarta lösningar", Norstedts förlag som snart ges ut i andra länder inom kort. Nästa bok "Fixa Hemma" kommer ut augusti 2011 av förlag Forma Books. 2009 lanserade hon sin första egenproducerade kollektion i sitt eget namn - Sofie Sjöström™. Idag säljs hennes produkter i Norden.

Beställ Sofie Sjöström design på www.internetmöbler.se. Leveranstid är två till tre dagar. Leverans sker direkt hem till dörren vid beställning av större produkter, eller till Ditt närmaste postombud i övriga fall.

Klicka på länken för att se Sofie Sjöström´s mattor.

• Inredning

• sofie sjöström design
  • sofie sjöström
  • mattor
  • inredning
  • möbler
  • design

Internetmöbler.se arbetar med väletablerade och kvalitativa varumärken inom möbler, design, belysning och inredning. Vår vision är att vara Nordens mest kundorienterade inredningsportal, dit människor söker sig för att hitta det bredaste utbudet av möbler, belysning, design och inredning. Internetmobler.se ska vara den självklara platsen för Dig att handla möbler, belysning, lampor och inredning på internet.

Inredningsleverantörer: Fatboy, Domitalia, Lorenzo Campanelli, Slide, Sofie Sjöström design, Bluelounge, LEKA Sweden, Mitab, Mirror & Frames, Smallroom, Vandeheg, Nordlux, LampGustaf, Markslöjd, Innosol & Gustavianska Rummet.

Björn S

Presskontakt 08 - 64 10 789