InVest Energi & Miljö blir leverantör till Jem & Fix.

Pressmeddelande 25 juni 2009

InVest Energi & Miljö blir leverantör till Jem & Fix.

Jem & Fix, den ledande byggmarknadskedjan i Danmark med drygt 80 butiker och 14 st butiker i södra Sverige väljer InVest Energi & Miljös garageportar när de breddar sitt sortiment .

- Vi är glada och stolta över att Jem & Fix har valt oss som leverantör av garageportar. Målet är att hjälpa Jem & Fixs kunder att spara pengar med våra välisolerade garageportar samtidigt som de får ökad komfort med automatiska öppnare, säger Philip Gustafsson, affärsområdeschef InVest Energi & Miljö.

InVest erbjuder en effektiv logistiklösning till Jem & Fix och deras kunder. Allt för att alla kunder enkelt och smidigt ska få sin garageport hemlevererad genom DHL i södra Sverige utan bekymmer.

InVest Energi & Miljö - en del i Trendimport Gruppen. Trendimport Gruppen (www.trendimport.se) är ett lönsamt bolag som omsatte 115 miljoner SEK 2008. Trendimport har haft en kraftig omsättningsökning varje år sedan starten 2003. Bolaget har ca 35 st anställda fördelat i Sverige, Norge, Danmark och Kina. Idag kan du hitta Trendimports varumärken i Sverige, Norge, Danmark, Estland, Lettland, Nederländerna och Spanien. Bolagets försäljning i Sverige drivs på sajten http://www.investliving.se/ .

• Gargareport
  • vipport