InVest LVEI-18 - Luft Vatten Värmepump. 18 kW under 70.000:- inkl moms.

Pressmeddelande 31 jan 2011

InVest LVEI-18 - Luft Vatten Värmepump. 18 kW under 70.000:- inkl moms.

InVest Energi & Miljö lanserar en 18  kW luft vatten värmepump Med LVEI-18 fortsätter InVest sin långsiktiga plan med att utmana de traditionella aktörerna på värmepumpsmarknaden.

- Vi är mycket glada över att kunna erbjuda InVest LVEI-18 på den skandinaviska marknaden. LVEI-18 kompletterar våra populära modeller LVEI-06 och LVE-09  perfekt. Nu kan vi erbjuda en  värmepump  för de kunder vi tidigare varit tvungna att tacka nej till , dvs de som äger en  större fastighet säger Philip Gustafsson, affärsområdeschef på InVest Energi & Miljö.

Se mer på  www.investliving.se.   InVest LVE-18 har ett rekommenderat konsumentpris på 69.995- inkl moms och säljs genom InVest Energi & Miljö värmepumpsåterförsäljare.

InVest Energi & Miljö – en del i Trendimport Gruppen. Trendimport Gruppen (www.trendimport.se) är ett bolag som omsatte ca 100 miljoner SEK 2009. Idag kan du hitta InVest varumärke i Sverige,  Danmark, Finland, och Polen. Se http://www.investliving.se/