Träffa ISBJÖRN of Sweden på Swesport 2016

ISBJÖRN of Sweden ställer ut på sportfackmässan Swesport som äger rum den 27-28 november på Kistamässan i Stockholm. ISBJÖRN kommer att presentera höst- och vinterkollektionen för 2017 och berätta mer om etableringar på nya marknader liksom nya samarbeten med branschpartner som Primaloft och Bluesign.

Välkommen att träffa ISBJÖRN of Sweden i monter C:03.

- Swesport är ett väldigt bra forum för oss eftersom det möjliggör en mer effektiv införsäljning i Sverige. Tidigare attraherade mässan främst mindre och medelstora varumärken och mindre handlare vilket gjorde mässan svår att hålla vid liv. Något väldigt positivt är att Sportringen i år medverkar i en stor monter dit de bjuder in sina butiker. Det säkrar upp besöksunderlaget för mässan på ett föredömligt sätt, säger Maria Frykman Forsberg, vd för ISBJÖRN of Sweden.

Vill du som återförsäljare boka ett möte med ISBJÖRN, vänligen kontakta Maria Frykman Forsberg tel: 076-2244890, E-post: maria@isbjornofsweden.com

Vill du som journalist boka ett möte med ISBJÖRN, vänligen kontakta Magdalena Höglund,
tel: 0733 338840 alt magdalena@highlandpr.se

Öppettider för Swesport 2016 är söndag 27/11 kl. 08.00-20.00 samt måndag 28/11 kl. 08.00-18.00.

Följ ISBJÖRN of Sweden på Mynewsdesk, Instagram @isbjornofsweden och på Facebook.

Magdalena Höglund, Presskontakt, ISBJÖRN of Sweden/Highland PR, tel: 0733 338840 E-post: magdalena@highlandpr.se
Maria Frykman Forsberg, vd, ISBJÖRN of Sweden, tel: 076-2244890 E-post: maria@isbjornofsweden.com

• friluftskläder barn
  • isbjörn
  • outdoor barn
  • outdoorkids
  • swesport

OM ISBJÖRN of SwedenISBJÖRN of Sweden är ett svenskt outdoor- och skidvarumärke som erbjuder marknadens bästa och mest hållbara tekniska funktionskläder för barn mellan 0-14 år i kategorierna baby, kids och junior. Företagets vision är att erbjuda slittåliga och hållbara kläder i miljövänliga material som motsvarar kvaliteten hos premiumvarumärken för vuxna. ISBJÖRN of Sweden grundades år 2005 och har idag återförsäljare i Skandinavien, Europa, Japan och sedan hösten 2016 även i Kina.