Håll din Iphone levande

Nu lanserar Isolda AB ett spännande sortiment för den aktiva och mobila användaren som vill mer. Dexim erbjuder väldesignade lösningar för strömförsörjning och Audio/Video-överföring för iPhone, iPod, iPad och andra varumärken inom  mobiltelefoni. Ett exempel på det är DEXIM BluePack S8 som ger iPhone-användaren 11 timmar extra samtalstid, 21 timmar mer video eller 92 timmar mer musik och passar dessutom de flesta andra mobiler, headset m m.

Dexim är flerfaldig vinnare av CES-Innovations och 2010 var en av de vinnande produkterna från Dexim en Audio/Video-docka. Fler prisbelönta Dexim-produkter kommer introduceras löpande under året på www.isolda.se

Du hittar Dexims sortiment under kategorin: Apple-tillbehör på www.isolda.se

För mer information:

Hans Petersson, Sortimentsutvecklingschef, +46 (0)300-51770

hans.petersson@isolda.se

Om Isolda AB

Isolda arbetar med de främsta varumärkena av IT-tillbehör. Med stor medvetenhet, erfarenhet och snabbhet hjälper vi våra kunder att göra bättre affärer. Vårt uppdrag är att öka våra kunders försäljning, genom att erbjuda dem vår erfarenhet, effektivitet och marknadskunskap med rätt sortiment av IT-tillbehör.

Vi finns i Kungsbacka, Göteborg, Jönköping, Stockholm och Oslo. Vi har ett strategiskt placerat centrallager och genom våra proffsbutiker kan våra återförsäljare få rätt råd på plats. Idag är vi 70 personer i Sverige och tillsammans omsätter vi cirka 860 miljoner SEK på den nordiska marknaden.

• strömförsörjning
  • isolda