Saint-Gobain Sweden Top Employer 2017 - för andra året i rad

Saint-Gobain Sweden Top Employer 2017 - för andra året i rad

Saint-Gobain Sweden AB (med varumärkena Gyproc, ISOVER, Leca®, Dalapro och Weber) samt Dahl AB i Sverige har erhållit certifieringen för 2017 tillsammans med ett flertal Saint-Gobain-bolag i Danmark, Finland och Estland.

”Vi är mycket stolta över att ta hem certifieringen för andra året i rad. Att låta oss granskas som arbetsgivare och utvärdera hur vi arbetar med medarbetare och ledare ligger i linje med vår ambition att hela tiden utvecklas och bli en ännu bättre arbetsgivare. Certifieringen bidar till att ytterligare stärka vårt varumärke mot nuvarande och framtida medarbetare och förstås även gentemot våra kunder”, säger Annika Jernberg, HR Director Saint-Gobain Sweden.

Läs mer information om certifieringen på www.top-employers.com