Nyhet -

IVT Värmepumpar storsatsar på Nordbygg 2012 – ett helt nytt mässkoncept med ny monterdesign

Med ett exklusivt mässkoncept och en helt ny monterdesign vill IVT Värmepumpar
förstärka premiumkänslan i hela konceptet. Den 20–23 mars ses de på Nordbygg 2012. – Det här är vår största satsning någonsin vad gäller mässkoncept. Vi kommer att visualisera värmepumpar på ett helt nytt sätt, säger Styrbjörn Drugge, marknadschef på IVT Värmepumpar.

Ledorden är lättillgänglighet och användarvänlighet. Och det är just det som kommer att genomsyra hela IVT:s mässkoncept på Nordbygg 2012. Syftet är att bjuda in besökarna till en helt ny upplevelse där naturmaterial, såsom gräs och sten, kommer att ta en större plats i montern än aggregat. Dessutom kommer montern att ha en färganpassad belysning som förstärker naturupplevelsen ytterligare. – Under vårt deltagande på Nordbygg kommer våra kunder att få en tydlig insyn i hur vi jobbar och vad vi står för, säger Styrbjörn Drugge.

Visar ny app
IVT Värmepumpar kommer bland annat att premiärvisa sin IVT Anywhere app som gör det enkelt att spara energi och samtidigt säkerställa en hög komfort. De kommer också att lansera fjärrstyrning för luft/luftvärmepumpar, den nya GSM-baserade styrningen IVT Total Control. – Vi har haft två rekordår vad gäller försäljningen på fastighetssidan och ser mycket ljust på framtiden. Därför har vi valt att satsa på att förstärka våra avdelningar; fastighets-, villa- och nybyggnationsavdelningen ännu mer, säger Styrbjörn Drugge.