Biljettsläpp för Big Stage 2024 – nu kan du köpa din biljett till vårens alla shower på Jacy’z Hotel & Resort

Nyhet -

Glada nyheter för alla som vill se konserter och shower under 2024 – nu har Jacy'z Hotel & Resort släppt alla biljetter till vårens akter på Big Stage.

Jacy'z Big Stage har sedan premiären i början av hösten 2023 snabbt etablerat sig som en av upcoming scen för underhållning i Göteborg där liveunderhållning av högsta kvalitet får fritt spelrum. Under hösten kunde publiken både uppleva storslagna konserter, enastående standup, internationella DJ:s och nytänkande magiska shower.

Våren 2024 kommer att ta vid i samma anda men programmet har breddats och det är en diger och imponerande lineup av artister och evenemang som kommer att inta scenen. Det kommer att bli allt från blues och soul till poddar, gospelkonserter, klubbkvällar, föreläsningar och sportevenemang. Dessutom startar Jacy'z upp sin alldeles egna biograf där det kommer att visas flera av årets storfilmer.

Biljetterna till vårens evenemang är nu släppta och för den som vill se sin favoritartist eller upptäcka nya kan nu boka sin biljett via Jacy'z webbplats.