Eleganta badrumstillbehör från unidrain®

Eleganta badrumstillbehör från unidrain®

Förse ditt badrum med praktisk lyx genom att tillföra en elegant duschhylla / tvålhylla i rostfritt stål. Med en elegant duschhylla som matchar designen på unidrain® golvrännor fulländar du badrummet.

Läcker Design
De eleganta duschhyllorna går att få i 2 utföranden: Linje och hörnvariant, namngivna efter golvrännornas motsvarighet och design. Båda modellerna monteras i hörn. Duschhyllorna är tillverkade av borstad rostfritt stål och ingår i den tidlösa ClassicLine serien. Hyllornas galler är avtagbara för enkel rengöring.

Enkel montering utan håltagning i både kakel och tätskikt
De flesta badrumstillbehör kräver håltagning i kakel och tätskikt vid montering vilket alltid är riskabelt då tätskiktet penetreras vilket kan medföra framtida vattenskador. Unidrain duschhyllor monteras med ett medföljande monteringslim och anvisning som inte kräver håltagning i varken kakel eller tätskikt. Limmet är vattentåligt och klarar hög belastning. Montering av duschhyllorna är mycket enkel och kan med fördel utföras på egen hand.
Monteringen uppfyller Byggkeramikrådets gällande branschregler.

Lämnar inga rester
Vid eventuell borttagning av duschhyllan lämnar monteringslimmet inga rester eller skadar underlaget på något vis.

Läs mer om unidrain® duschhyllor och väggnära golvavlopp här.
www.unidrain.se

JAFO och Unidrain är fristående och självständiga bolag inom Purus koncernen.

Relaterat innehåll