Årets Jaktiabutik - Jaktia Kosta

Årets Jaktiabutik - Jaktia Kosta

2023-års Jaktia utmärkelser

Under veckan som gått har Jaktia haft sin stora årliga inköpsmässa. Varje år hyllas stora prestationer inom kedjan, så även i år. Under mässan utsågs bland annat Årets Jaktiabutik och Årets Leverantör.

”Årets Jaktiabutik 2023” tilldelades Jaktia Kosta. Priset ”Årets Jaktiabutik” går till en butik som är en förebild och positiv ledstjärna och den butik som bäst uppfyller kraven och motiverar övriga butiker. Stort GRATTIS till Gabriel Hillerhag och Jaktia Kosta @jaktiakosta

MOTIVERING - ”Priset Årets Jaktiabutik går till en butik som med ett genuint engagemang för sälj och kundservice har byggt en framgångsrik rörelse. Medarbetarna är kunniga, professionella och mycket noggranna med det personliga bemötandet. Kunden är i fokus och butiken utstrålar sälj. Butiken har satt Jaktia på kartan!”

Nominerade till priset, som även de har presterat otroligt väl under 2023, Jaktia Östersund och Jaktia Falun.

Fler priser delades ut, för stora prestationer under 2023.

Årets Leverantör – Browning International

”En leverantör som gör det lilla extra för Jaktia AB och för våra butiker. De har ett innovativt och lönsamt sortiment med god leveranssäkerhet. Med sina kunniga säljare skapar de tillväxt och driver försäljning ut ur butik.

Nominerade; Pinewood och Focus Nordic/ HIK Micro.

Årets Bubblare - Jaktia Övertorneå

Nytt för i år var kategorin ”Årets Bubblare” som tilldelas en butik där man har lagt en bra grund under föregående år som kan leda till ett riktigt bra kommande år!

Nominerade; Jaktia Haninge och Jaktia Årjäng

Avslutningsvis vill vi tacka alla våra partners, leverantörer och butiker för det gångna året och en mycket väl genomförd inköpsmässa 2024!