Jaktia expanderar - Vill du vara med?

Jaktia expanderar - Vill du vara med?

Jakt och fritid är en bransch som växer snabbt. Precis som Jaktia gör. Idag är vi Europas största butikskedja för jakt-, fiske-, hund- och fritidsutrustning. Men vi vill mer. Vill du? Vi expanderar nu i hela landet med fokus på Kristianstad, Växjö, Bohuslän, Västerås, Dalsland, Eskilstuna, Gävle. Vi söker franchisetagare med näsa för affärer som vill vara med och dela vårt framgångskoncept. Har du en befintlig butik och vill göra en nysatsning eller är du intresserad av att starta upp något nytt?

Läs mer; https://franchisetorget.se/franchise/jaktiahelasverige/

Kontakta jaktia@jaktia.se, så får du allt du behöver för att fatta ett klokt beslut.

#jaktia #franchise #franchisetorget