Jaktia skapar jobbtillfällen

Jaktia skapar jobbtillfällen

Jaktiakedjan startar nya butiker, omsättningen ökar i butikerna och sommarsäsongen är på intågande - allt detta skapa arbetstillfällen i Jaktias butiker. Flera butiker söker nu personal!

Under det senaste året har det öppnats fyra nya Jaktiabutiker och fler är på väg in med Jaktia Malung i spetsen. Det säger ju sig självt att nya butiker skapar arbetstillfällen men även i befintliga butiker som ökar behöver personalstyrkan bli större. Flera av Jaktias butiker söker nu serviceinriktade medarbetare till sina team, flera heltidstjänster och några deltidare efterfrågas.

Snart kommer sommaren och då är efterfrågan på bra semesterersättare alltid lika aktuell. Här har man chansen att visa framfötterna för att sedan kanske få fortsatt anställning under hösten.

På Jaktias hemsida hittar man idag tjänster från flera av Jaktias butiker så som Västerås, Ekerö, Kosta, Örebro och Jönköping, och det kommer upp fler varje vecka. Om den lokala butiken inte söker personal för tillfället så är man självklart välkommen att skicka in en spontanansökan. Ofta söker butikerna personal med kort varsel och då är det skönt att ha några intressanta CV sparade. En av de butiker som nu söker personal är Jaktia Norrköping.

Vi söker just nu en person som är serviceinriktad, ansvarstagande, positiv och utåtriktad som tycker att det är roligt att kommunicera med människor. Man skall vara intresserad av att vårda kundrelationer och se det som en spännande utmaning att hjälpa varje kund till rätt beslut. Självklart är det ett plus om man är intresserad av vår bransch men det är viktigare att man är rätt person. Säger Rikard Andersson, ägare Jaktia Norrköping

Läs mer om vilka tjänster du kan söka i din lokala Jaktiabutik på https://www.jaktia.se/lediga-tjanster-pa-jaktia/. Här kan du även läsa mer om vad som krävs för att bli en bra medarbetare som trivs i våra butiker.

Varmt välkommen med din ansökan // Jaktia Team