Succé för ett unikt samarbete mellan Jaktia, Mackmyra Svensk Whisky och Volkswagen Sverige

Nyhet -

Kvällen startar med en exklusiv filmpremiär från Jaktpuls och Rasmus Liljeblads nya film ”Älgjakt i Jämtland-Oktoberjakten” med officiell premiär den 9 oktober.

Volkswagen är på plats med bilar för provkörning från kl.15.00. De visar även upp sin specialfolierade Jaktiaedition bil under eventet. De 50 första som provkör i varje butik får en gåva till ett värde av 400 kr.

Efter kl 18.00 bjuder Jaktia på en whiskyprovning. En representant från Mackmyra är med och entusiasmerar kring svenskt hantverk och berättar om höstens säsongsutgåva – Jaktlycka.

Jaktia är glatt överraskade över vilket intresse det varit för att anmäla sig till evenemanget. Redan efter några dagar var alla butiker fullbokade till kvällseventet. Dock är alla välkomna till butikerna mellan 15.00-18.00 för att provköra Volkswagen och för att handla till samma erbjudanden som på kvällen, säger Jaktias VD Lars Martinsson.

Fler varumärken deltar

Självklart deltar även Jaktias partners på eventet. Under dagen/ kvällen kan man bland andra träffa SAKO Sweden, Chevalier, Swarovski, Zodiac, Zeiss m.fl. Leverantörerna är på plats och visar sina produkter till otroliga erbjudanden och delar ut goodiebags till alla som handlar. Lycklig är den som fått en plats på detta event!

…och självklart en tävling!

Som grädden på moset till detta event så toppar Jaktia med en tävling. Alla som kommer till butikerna från kl 15.00 erbjuds att ta en bild i Jaktias Instagramram, tagga #Jaktia, och har därmed chansen att vinna priser till ett värde av över 45.000 kr. Priserna är allt från kikarsikten, en årsförbrukning av ammunition, presentkort och en upplevelse i Mackmyra Whiskyby.

Läs mer på https://www.jaktia.se/evenemang/butiksevent-i-samarbete-med-volkswagen-och-mackmyra-whisky/

@jaktpuls @swarovskioptik_hunting @sako_international @chevaliersweden @zeisshunting @mackmyrawhisky #jaktia #jakt #event #evenemang #mackmyra #jaktlycka #franchise

På grund av rådande läge med Covid-19 har Jaktias butiker vidtagit åtgärder såsom begränsning av antalet kunder i butik, handsprit, skyltar och golvdekaler för att hålla avstånd. Antalet kunder under eventet kommer att vara begränsat. Antalet platser kommer att variera mellan butikerna.