Jaktia nominerade till Årets Franchisebragd och Årets Marknadsförare 2019

Nu är alla nomineringar klara till den årliga Frannygalan den 22 mars på Grand Hotel i Stockholm. Dagen då representanter för Sveriges franchiseföretag samlas för att uppmärksamma berömvärda insatser inom svensk franchise.

De nominerade till ”Årets Franchisebragd” är: Anders Fernlund, Delagott och Jaktia.

”Årets Franchisebragd” delas ut i samarbete med Franchise Arkitekt och tilldelas en person, företag eller organisation som bidragit till att utveckla franchise i Sverige eller utomlands. Juryn värderar insatser för franchising som har givit eko i samhället och som inneburit en beundransvärd expansion eller förändring under året.

De nominerade till ”Årets Marknadsförare” är Jaktia, Svensk Fastighetsförmedling och Arken Zoo.

”Årets Marknadsföring” delas ut i samarbete med TBS Mediabyrå och Priset går till den franchisegivare som använt marknadsföring på ett innovativt och effektivt sätt för att stödja och utveckla sina franchisetagares affär.

– Vi är förstås väldigt glada och stolta att ha blivit nominerade i två kategorier i så hård konkurrens med andra starka kedjor. Detta är ju ett väldigt fint kvitto på vårt arbete i kedjan och ser verkligen med spänning fram emot Frannygalan den 22 mars då det hela avgörs säger Lars Martinsson VD för Jaktia AB.