Säljstart i Järvastaden, Solna

Lördag 13 maj startar Skanska Nya Hem försäljningen av Brf Dragonen och Brf Staben Nu startar försäljningen av nästa etapp med 58 prisvärda välplanerade lägenheter i samma attraktiva läge i Järvastaden. I Brf Dragonen och Brf Staben kan du välja mellan 2–5 RoK. Effektivt planerade nya hem med generösa fönster, balkonger och uteplatser. Bland de nya bostäderna har Skanska skapat åtta lägenheter i två plan. Ett boende som ger radhuskänsla utan att du för den skull behöver ägna hela helgerna åt trädgårdssysslor. Vill du ha en inbjudan till säljstarten? Vill du ha en inbjudan till säljstarten? Eller vill ha en fullständig prislista, planlösningar och säljbroschyr? Då är du välkommen att kontakta våra projektsäljare Ulrika Karlsson på 08 - 504 360 51 eller Magnus Lambertsson på 08 - 504 374 37 eller via epost: magnus.lambertsson@skanska.se Skanska Nya Hem 169 83 Solna Tel: 020-310 310 Fax: 08-504 361 90 nyahem.sthlm@skanska.se www.skanska.se/jarvastaden

• Stockholm

Intill natursköna Igelbäckens naturreservat och endast tio minuter från city hittar du Järvastaden – en ny stadsdel under uppbyggnad för stora och små. Yteffektiva och moderna lägenheter med stora balkonger och terrasser harmonierar med trivsamma rad- par- och kedjehus. Naturen är bevarad även mellan husen via en stor grönkil och vackra parker.

Bakom initiativet att bygga en helt ny stadsdel på den gamla militärmarken står Järvastaden AB. Företaget samägs av Skanska och Vasakronan.
 Järvastaden AB utvecklar det stora området i Solna och Sundbyberg, genom att planlägga marken.

Därefter tar byggherrarna - de som bygger och säljer bostäderna - Skanska, JM, Ikano och HSB vid för att tillsammans skapa en attraktiv stadsdel med variationsrik bebyggelse.

På detta sätt - och genom att även lägga stor vikt även vid utformningen av områdena mellan husen – arbetar vi tillsammans för att göra Järvastaden till den bästa stadsdelen i norra Stockholm.

Telefon och epost

Epost info[at]jarvastaden.se (byt ut [at] mot @)

Adress
Järvastaden AB