Destination Järvsö föreläser på årets Forum för Naturturism

Destination Järvsö föreläser när Sveriges naturturism möts

Destination Järvsö föreläser på Forum för Naturturism om sina lärdomar och erfarenheter från sitt framgångsrika hållbarhetsarbete.

Forum för Naturturism är ett årligt mötesforum för natur- och ekoturismföretagare i hela Sverige med fokus på kunskapsutveckling, information och erfarenhetsutbyte. Projektledare och destinationsutvecklare Anna-Lena Wallin på Destination Järvsö är styrelsemedlem i Naturturismföretagen samt en av många intressanta föreläsare på det kommande evenemanget.
Forum är Sveriges största branschkonferens för naturturismföretagare och hålls den 15-16 november i Lycksele, med möjlighet att delta på plats eller digitalt. Läs mer om forumet här.