Anna-lena Wallin Projektledare Järvsö Hållbar Destination Etapp 2

Vad är det som gör Järvsömodellen så framgångsrik? Kom och träffa oss måndag 8 maj!

ÖPPET HUS måndag 8 maj klockan 10-16-välkomna!

På tisdag 9 maj är det Europadagen. Den veckan håller 80 EU-finansierade projekt runtom i Sverige öppet och visar vad man gör. ”Järvsö Hållbar Destination etapp 2” håller öppet hus på måndag 8 maj kl 10-16, och då är ni välkomna att besöka oss på Järvsö Workspace för att höra mer om det treåriga projektet som beviljats fyra miljoner kronor från EU för att utveckla turismen i området. Snart är vi halvvägs och flera viktiga mål har uppnåtts.

Vill du veta mer eller boka tid för radiointervju? Kontakta Projektledare Anna-lena Wallin mobil 070-287 4260

eller Marknadsansvarig Maria Rosén mobil 0730-291442

Mitt Europas hemsida: http://eufonder.se/eu-fonder/mitt-europa/gavleborg.html

Projektets hemsida: http://jarvso.se/projekt/

Skidåkning, cykling, kultur och världsarv. Varierande upplevelser under alla årstider i Järvsö Hälsingland. Destination Järvsö AB är en sammanslutning av starka varumärken och företagare i hela Hälsingland. Vår gemensamma uppgift är att få folk att må lite bättre genom att upptäcka det fantastiska utbud av varierande upplevelser under alla årstider av sport, kultur, musik och mat som finns inom Destination Järvsö. Och vår målsättning är att genom turismen få fler människor att flytta till vår bygd.