ADENIA HB lanserar ett nytt unikt Hemsidesystem till konkurrenskraftigt pris

Adenia HB ett litet företag som slår igenom i Sandviken har nu tagit steget och satsat stort. MyStudio.se som det senaste tjänsten heter är ett hemside och intranäts lösning som även kommer att vidareutvecklas för att kunna hantera webbshoppar, bokning, sms m.m. - Allt i ett lösning till konkurrenskraftigt pris.

Systemets grundare Johan Berg talar om att systemet bygger på enkelhet, professionalitet och flexibilitet. Han berättar vidare att han har jobbat några år som webbutvecklare i egen firma och sett behovet av ett enkelt system, så enkelt att vem som helst skulle klara av att hantera det.

Adenia HB har sedan starten 2003 vuxit kraftigt och som leverantörer av webbpubliceringssystem, även kallat Web Content Management System (CMS). Den ökande efterfrågan av Adenias produkter gör att företaget räknar med en stark kundtillväxt i samband med etableringen av tjänsten.

Med detta ny hemsidesystem räknar de nu med att kunna vara flexiblare och effektivare i kundtjänst och supportärenden, allt för att göra det enklare för kunderna.

För mer information, vänligen kontakta:
Markus Baggström, Manager Adenia HB
Tel: 0763- 386222
E-post: markus.baggstrom [at] adenia.se

För mer information besök www.adenia.se och www.mystudio.se

• Webbtjänster

• Gävleborg