JC Jeans & Clothes nominerade till årets pressrum!

JC Jeans & Clothes är glada att kunna meddela att vi är nominerade till Årets Pressrum 2011 i kategorin Mode & Detaljhandel! En tävling utlyst av Mynewsdesk och där också du i år har möjlighet att göra din röst hörd.

Med kundtävlingen Årets Pressrum vill Mynewsdesk lyfta fram goda och inspirerande exempel på företag som på ett bra sätt lyckats lyfta fram och presentera sin pressinformation digitalt.

– På JC arbetar vi dagligen med digitala medier för att på ett både effektivt, snyggt och modernt sätt nå ut till både kunder och press på bästa sätt. Via vår Facebook FanPage och JC.se handlar det främst om att kommunicera direkt mot kund och vi växer varje dag i form av nya ”likes” och höga besökssiffror. Det känns därför otroligt roligt att vårt digitala pressrum på Mynewsdesk också det gör succé, säger Karl-Johan Bogefors, Kreativ Chef på JC Jeans & Clothes.

Juryn består av medarbetare från Mynewsdesk – nytt för i år är att även allmänheten har chans att rösta på sin favorit. Omröstningen pågår mellan 12 oktober fram till 18 november. Rösta gör du snabbt och enkelt här!

Vinnarna i Årets Pressrum presenteras den 8 december.

För mer information, vänligen kontakta:
Jennie Forsström, PR & Eventmanager JC Jeans & Clothes
08–410 523 44, jennie.forsstrom@jc.rnb.se

• crocker
  • crocker pep!
  • jc
  • jc jeans & clothes

JC Jeans & Clothes är marknadsledande på jeans och jeansrelaterat mode. På JC Jeans & Clothes ska tjejer och killar alltid hitta det bästa jeansmodet och ett brett utbud av marknadens ledande jeans varumärken.

JC Jeans & Clothes är en modekedja med närmare 155 butiker i Sverige, Norge och Finland. Drygt hälften av butikerna är franchisebutiker och resten ägs av RNB, Retail and Brands.

Caroline Strömberg

Presskontakt Marknadsansvarig