"Storstadskunden främjar hållbar tillväxt och stärker landsbygden"

"Storstadskunden främjar hållbar tillväxt och stärker landsbygden"

22 november 2023

Jeal & Co Event, en norrländsk aktör inom eventsektorn, meddelar att storstadskunden spelar en avgörande roll i att stärka landsbygden och främja hållbar tillväxt.

Genom strategiska partnerskap med lokala aktivitetsföretag, matproducenter och markägare, har vi tillsammans bidragit till att skapa en stark grund för småföretag. Vi är stolta över att vara en del av denna positiva utveckling och fortsätter att arbeta för att fler av oss ska kunna bo och verka även i små samhällen och på landsbygden.

Jeal & Co Event fortsätter att erbjuda unika event och naturupplevelser som främjar både lokal kultur och hållbarhet. Vi är tacksamma för våra kunders fortsatta stöd och ser fram emot att fortsätta samarbeta för att skapa en stark framtid för norrländska aktörer inom naturturismsektorn.

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.

Vi kan Norrland och tar ett helhetsgrepp om ert event!

Nyfiken på att samarbeta med oss ? Hör av dig. Jag tror vi kommer gilla varandra!

Linda Jeal

Presskontakt VD 0766454155

En norrländsk DMC & eventpartner

Vi på Jeal & Co Event är en norrländsk DMC & eventpartner som använder vår vackra natur för att skapa bästa möjliga program här uppe i norra Sverige. Vi värnar alltid om ditt varumärke och blir självklart din norrländska kollega.

Jeal & Co Event
Hamngatan 11