100% med JENSEN förskola Silverdal

Högsta betyg till JENSEN förskola Silverdal

Vi är så stolta över det fina resultat som JENSEN förskola Silverdal fick i Sollentuna kommuns senaste enkätundersökning! Det glädjer oss att allt vårt hårda arbete och engagemang ger resultat - vår förskola presterar nämligen långt över genomsnittet i kommunen.

• 100% rekommenderar vår förskola tre år i rad.
  • 100% tycker att verksamheten är stimulerande för barnen och att medarbetarna är engagerade i barnens utveckling.
  • 100% anser även att barnen är trygga och trivs hos oss.
  • 100% anser att de får vara med och diskutera hur sitt barn stöds på bästa sätt.
  • 100% har förtroende för förskolans rektor.
  • 100% ser att vi använder digitala verktyg för att stimulera barnens lärande.

JENSEN förskola Silverdal är en fristående förskola som är belägen i kommundelen Helenelund i Sollentuna kommun. Vår förskola kännetecknas av engagerade pedagoger, goda hälsosamma mat och dagliga kommunikation med föräldrar. Vi är ute varje dag oavsett väder och låter barnen besöka olika utomhusmiljöer varje vecka. Barnen tränar sig till att bli självständiga individer och ingen är för liten för att göra utflykter.

Linda Alm

Skolchef JENSEN förskola 0733 46 66 88