JLL fortsätter att attrahera toppkrafter

JLL fortsätter att växa och rekryterar Linda Sandstedt till transaktionsverksamheten.

”Det är med glädje jag kan meddela att Linda Sandstedt kommer att ansluta till JLL Capital Markets under våren. Linda kommer närmast ifrån CBRE Capital Markets och har tidigare arbetat på bland annat Newsec och Leimdörfer/Nordanö. Linda har 20 års transaktionserfarenhet och kommer att ansluta till JLL som kundansvarig och senior projektledare med särskild inriktning mot kontorssegmentet”, säger Joacim Sjöberg, Head of Capital Markets.

JLL är ett ledande tjänsteföretag med inriktning på fastigheter och investeringar. Vi strävar efter ett visionärt tänkande inom fastighetsområdet som skapar lönsamma möjligheter och fantastiska platser där människor kan förverkliga sina ambitioner. På så sätt bidrar vi till en bättre framtid för våra kunder, våra medarbetare och för samhället där vi verkar. Med verksamhet i över 80 länder och 88 000 medarbetare, rankas vi bland världens 500 största företag av tidningen Fortune. JLL är det registrerade varumärket för Jones Lang LaSalle Incorporated. För mer information, besök jll.com.

I Sverige har vi kontor i Stockholm och Göteborg. För mer information, se www.jllsweden.se.

Niclas Höglund

Presskontakt Analyschef Research 073-867 41 86

JLL är ett ledande tjänsteföretag med inriktning på fastigheter och investeringar. Vi strävar efter ett visionärt tänkande inom fastighetsområdet som skapar lönsamma möjligheter och platser där människor kan förverkliga sina ambitioner. På så sätt bidrar vi till en bättre framtid för våra kunder, våra medarbetare och för samhället där vi verkar. Med verksamhet i över 80 länder och 100 000 medarbetare, rankas vi bland världens 500 största företag av tidningen Fortune. JLL är det registrerade varumärket för Jones Lang LaSalle Incorporated.