Jobzone storsatsar på tjänstemannasidan genom Jobzone Business Services AB

Jobzone Business Services kommer drivas som en riktad satsning kunna inta en ledande position på marknaden. Regionchef för Jobzone Business Services blir Ann-Catrine Heidmark.

”Det känns otroligt roligt att få välkomna Ann-Catrine Heidmark till Jobzone. Med hennes stora erfarenhet från chefsrekrytering och att bygga upp ett helt nytt affärsområde från start inom Poolia så kommer hon tillföra kompetens som kan hjälpa våra kunder att bli än mer framgångsrika.

Ann-Catrine har dessutom ett driv, nytänkande och en känsla för kvalitet som går helt i linje med hur vi vill uppfattas av våra kunder framåt” säger Mathias Härenstam, VD för Jobzonekoncernen.

Ann-Catrine Heidmark ser fram mot sin nya roll på Jobzone

Ann-Catrine är ekonom i botten men har numera drygt 15 år i rekryterings- och bemanningsbranschen.

Hon har bakgrund inom ledarutveckling, coaching och chefsrekrytering och kommer senast från Poolia där hon byggt upp och utvecklat affärsområdet Poolia HR & Lön. Ann-Catrine driver också uppskattade chefsnätverk inom dessa två områden.

”Nu när Jobzone utökar sin verksamhet är jag fantastiskt glad att få möjligheten att som regionchef driva det nya tjänstemannabolaget, Jobzone Business Services AB. Ett bolag som kommer att andas kvalitet! Vi kan det vi gör och vi kommer att ha roligt när vi gör det. Jag är stolt över att vara i en organisation som månar om människan.

”Glitter i magen” (citat Carina Berg) är en skön och beskrivande känsla på det som händer nu då vi har en spännande resa framför oss med allt som kommer att hända”. Ann-Catrine Heidmark.

• jobzone business services
  • ledning
  • jobzone

Jobzone är det personliga, engagerade och lokala bemannings- och rekryteringsföretaget. Vår vision är att vara branschens bästa arbetsgivare och vårt mål är att skapa framgång för individer och organisationer. Våra 50 kontor i Sverige och Norge drivs av engagerade egna företagare på den lokala marknaden.

Helena Bombas Holmström

Presskontakt vice VD 070-795 03 50